پارسال شب تولدم چقدر شلوغ بود
امسال دوتایی با فاطی رفتیم بافت و اون ورا
و کلی قطاب خوردیم و...
خوش گذشت
ا.ص...نمیدونم
کادو برام گرفته
شت
خدایا خودت آدمای خوب سر راهم بذار
ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 19:53