مثل همه قهرای دیگه
روبه روی هم میشینیم غذا میخوریم...ظرف همدیگرو میشوریم..باهم ممکنه بریم تا غذامونو بگیریم...فیلم ببنیم....حتی جلوش نشستم و چیپس خوردم و تعارف هم کردم...اما قهریم....حرف نمیزنیم باهم...به هم نگاه نمیکنیم.ینی من نگاش میکنم ولی اونو نمیدونم....چشم تو چشم نشدیم دوروزه
راضیم...
حداقل روزی چند بار با کارا و رفتاراش نسبت به اون پسره بیشعور فشار خونم بالا نمیره
من جدیم این بار
بودن با من...یا اون
دست خودته
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176