قهر شتری:/

خرید بک لینک
قهریم دیگه...

مثل همه قهرای دیگه

روبه روی هم میشینیم غذا میخوریم...ظرف همدیگرو میشوریم..باهم ممکنه بریم تا غذامونو بگیریم...فیلم ببنیم....حتی جلوش نشستم و چیپس خوردم و تعارف هم کردم...اما قهریم....حرف نمیزنیم باهم...به هم نگاه نمیکنیم.ینی من نگاش میکنم ولی اونو نمیدونم....چشم تو چشم نشدیم دوروزه

راضیم...

حداقل روزی چند بار با کارا و رفتاراش نسبت به اون پسره بیشعور فشار خونم بالا نمیره

من جدیم این بار

بودن با من...یا اون

دست خودته

........

ما را در سایت ..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت: 4:32

صفحه بندی